El projecte preveu un seguit d’accions que impliquen a totes les etapes educatives i a tot el professorat del centre.
- Avaluació del professorat per part dels alumnes.
Al tercer trimestre l’alumnat de ‘escola farà una avaluació del professorat adaptada al seu nivell maduratiu.
​
- Elaboració d’un pla de millora personal per part del professorat.
El professorat elabora un pla de millora personal que tingui present el resultat de l’avaluació de l’alumnat així com necessitats que es puguin percebre a nivell personal.
- Observació d’aula per part de l’equip directiu.
L’equip directiu fa observació d’aula del professorat amb l’objectiu de conèixer de prop la realitat de l’aula, la manera de treballar dels docents i la relació dels grups classe amb el professorat.
​
- Observació d’aula per part del professorat entre iguals.
La dinàmica d’observació a l’aula entre iguals permet que es generin sinèrgies entre el professorat i alhora, generar línia de centre. L’objectiu d’aquesta acció és facilitar la interacció i la millora professional a partir de l’observació i el diàleg.
- Pla d’acollida del professorat nou.
El Pla d'acollida del professorat nou incorpora un protocol i estratègies per tal de fer possible l’adaptació del professorat nou a l’escola.